HTML

EU turista

Európai körutazás, avagy megyünk és megnézzük hol, milyen az élet világválság idején. Beülünk a "mi autónkba", mögékötjük a "mi motorunkat" és világgá megyünk. Megfigyeljük, külföldön is depressziós nép-e a magyar. Dolgozunk és jólérezzük magunkat. Máshol. :)

Utolsó kommentek

IndaFotó képek

Címkék

Gyere, pattanj fel mögénk a mocira, elviszünk egy körre

2009.05.13. 13:47 spumi

Az első berlini vasárnapunk igen kellemesen telt. Simivel lenyomtunk egy barátságos ping-pong mérkőzést (nem én nyertem :) a magyar házban. Itt a video, de csak akkor nézd meg, ha nagyon ráérsz :)

Motoros körutazásunkat a tv torony tőszomszédságából indítjuk, megyünk kajálni -Simi szerint- berlin legszuperebb burgereséhez, amit egy női-férfi budiból alakítottak át. És tényleg szuper a hambi (amennyiben el tudsz vonatkoztatni, hogy egy nyilvános vécéből szolgálnak ki)!

Aztán egy nagyon szürreális helyre érkezünk, mindenütt régi gyárépületek, itt van a berlini ócskás piac. Én sokkot kaptam tőle élőben, azért így videon sokkal mérsékeltebb élmény :)
Hihetetlenül sok-sokféle cucc a múltból, használtak, valami nagyon fura, súlyos "szaggal" telítik a levegőt. Simi vett egy nagyon f***a, piros női motoros bőrruhát, így láthattuk mennyire lehet örülni egy-egy jó fogásnak. Később felpróbáltam, naonjó tényleg.
Én nem vettem semmit :) Igaz megakadt a szemem egy bordó kerékpáron, bevásárlókosárkával 50EUR-ért, de olyan nehéz volt emelni, hogy lemondtam róla. Egyelőre.

Folytatjuk utunkat, kavirnyászunk a vasárnapi városban. Mindenfelé emberek, biciklik, bicajok, vasszamarak, kétkerekűek fürtökben.. Jó látni, hogy vannak helyek, ahol nem kell critical mass-t szervezni azért, hogy sokan biciklire szálhassanak. Igaz itt kultúrája van a kétkerekűzésnek, és megfelelő kiépítettsége a biciklis utaknak. Mindenhol van saját sávjuk! A tereken tömeg, az utca menti kajáldákban emberek zsúfolásig. Mindenki nagyon békés és nagyon vasárnapi.

Szólj hozzá!

Címkék: video utazás berlin burgman

A bejegyzés trackback címe:

https://eu-turista.blog.hu/api/trackback/id/tr391119215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása