HTML

EU turista

Európai körutazás, avagy megyünk és megnézzük hol, milyen az élet világválság idején. Beülünk a "mi autónkba", mögékötjük a "mi motorunkat" és világgá megyünk. Megfigyeljük, külföldön is depressziós nép-e a magyar. Dolgozunk és jólérezzük magunkat. Máshol. :)

Utolsó kommentek

IndaFotó képek

Címkék

Fejben készülés

2009.04.16. 15:32 spumi

Hogy hogy haladunk az előkészületekkel? Nos nézzük csak.

Részemről főként az egészségügyi rákészülést teljesítettem eddig. Már az ezt megelőző hónapokban vérképet és egyéb vizsgálatokat végeztettem, nem az utazás miatt igazából, hanem mert esedékes volt. De most voltam nőgyógyászati szűrésen, (konzultzáltunk egyet az orvosommal) leállok a hormonbevitellel. Nem tudom ez hosszútávon milyen hatással lesz a hangulatomra, de remélem, hogy csupa derű leszek :)

A fogaim rendben, Dénes is elküldtem tömésre. Biztos be lehet rezelve, mert az első időpontjára inkább megbetegítette magát, csak hogy ne kelljen elmennie. :) De pénteken már nem lesz kibúvó! Hallod? :)

Lilikutyánk itthonmarad, azonban neki is szüksége volt egy kis szájhigiénés beavatkozásra. Pár órája történt, még kissé kómásan fekszik a szobában. Nem érti mire ez a nagy felhajtás, de boldogan csóvál, ha meglát. Ez jó jel!

Szeretnénk egy kertipartit csinálni mielőtt indulunk, meghívjuk a barátainkat, néhány családtagot. Remek alkalom lesz erre a május elseje. Még fűzöm anyuékat, hogy segítsenek a bográcsozásnál. :)

Juteszembe. Megvan az indulásunk időpontja. Május 4. Ettől a naptól kezdve van szállásunk Berlinben. Szerencsére egy egész lakást forgathatunk fel, míg ott leszünk. Nem kell alkalmazkodni együttlakásilag senkivel. És nagyon közel van (egész pontosan szemben) Simon irodájával, amit nyugodtan nevezhetünk ott tartózkodásunk bázisaként.

Fejben már nagyvonalakban megvan a bőröndök összeállítása, de még nem írtam le, pedig a lista sokat szokott segíteni. Az az igazság, hogy kicsit kényelmes vagyok ma (mostanában). Úgy ráérősen csinálom a napot. Élvezem, hogy nem kell dolgozni és azt is hogy nem porszívózhatok, a kutyának csöndre van szüksége. Az imént egy órát ültünk a napon. Irtó kellemes volt!

Terveket szövögetek, pl hogy Berlinben (csak rövidtávú tervek ezek, nehogy besokalljak a gondolatától) rendszeresen járok majd jógázni. Ki is néztem egy jó helyet, közel a lakásunkhoz. Kell valami, ahova eljárhatok, mint egyébként mikor dolgozni jártam. Lefoglal és ez még egészséges is. Remélem lesz kitartásom hozzá.

3 komment

Címkék: utazás berlin tervezés jóga

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csigaszem 2009.04.21. 12:04:51

Sziasztok!

Találtam egy oldalt, ahol szerintem nektek is helyetek lenne!

www.hurrakirandulunk.com/

Tulajdonképpen közösségi oldal kirándulóknak, tervezésre, informálódásra, mesélésre is kiválóan alkalmas!

Gergő

DenesWebb · http://www.igorracing.eu/ 2009.04.22. 11:44:24

Szia Gergő, köszi, hogy ajánlod a kirándulós oldalt!

A hurrakirandulunk most induló oldalnak tűnik, alig van látogatója. 1előre több energiánkba kerülne oda is feltöltögetni anyagokat, mint amennyi hasznunk (látogató, ismertség, stb.) lenne belőle.