HTML

EU turista

Európai körutazás, avagy megyünk és megnézzük hol, milyen az élet világválság idején. Beülünk a "mi autónkba", mögékötjük a "mi motorunkat" és világgá megyünk. Megfigyeljük, külföldön is depressziós nép-e a magyar. Dolgozunk és jólérezzük magunkat. Máshol. :)

Utolsó kommentek

IndaFotó képek

Címkék

Újra Berlinben

2009.10.18. 01:58 DenesWebb

Hol is hagytuk abba? Augusztus végén Barcelonában a Montjuïc-en motorozgattunk. Hmmm, de jó is volt az...

Most pedig következzék egy gyorstalpaló, amolyan sorozatrész előtti "előző részek tartalmából" stílusban. Elindultunk Barcelonából, a lehető legkevesebb megállással átrongyoltunk Franciaországon keresztül, láttuk Monte Carlo fényeit éjszaka az autópályáról, majd eltöltöttünk pár kellemes napot az olaszországi Cervignanoban. Hazaugrottunk Magyarországra Spumi öccsének az esküvőjére, majd már csak motorral visszamentünk a horvátországi Vir szigetére, ahol csatlakoztunk a családi nyaraláshoz.

Nagyon kellemesen telt az augusztus a magyarországi Gárdonyban, a velencei tó mellett. Sok barátunk látogatott meg otthon, jöttek a világ minden tájáról és rácsodálkoztak a hely szépségére. Szeptemberben beíratkoztam a budapesti főiskolámra, ahol egy újabb aktív félév elodázása már a kicsapásomat eredményezte volna.

Most újra itt vagyunk Berlinben. A nyár elmúltával, az őszt kihagyva újra télikabátban, sapkában, sálban és kesztyűben járjuk az utcákat.

Jelen poszt írásához Dani blogja adta az ihletet, aki nem rég érkezett Berlinbe és kezdte meg az itteni életét. Nagyon friss és nagyon lelkes, a http://danielinberlin.blogspot.com/ címen találod meg.

1 komment

Címkék: berlin

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.