HTML

EU turista

Európai körutazás, avagy megyünk és megnézzük hol, milyen az élet világválság idején. Beülünk a "mi autónkba", mögékötjük a "mi motorunkat" és világgá megyünk. Megfigyeljük, külföldön is depressziós nép-e a magyar. Dolgozunk és jólérezzük magunkat. Máshol. :)

Utolsó kommentek

IndaFotó képek

Címkék

Nyakamban a város

2009.05.20. 16:13 spumi

Megkezdtem önálló pályafutásom a megálmodott maxiruha reményében. Nekiindultam két lábammal az Alexanderplatz-nak. Mindenfelé tátottam a szám, de picit bátortalanul forgattam a kamerát, bevallom "az első lépések "anya" nélkül"...csak totyogtam. :)

Térképrögzítő agyam ellenére sikerült picit másfelé fordulnom egyik sarkon, így keveredtem erre a térre, ahol a háttérben látszó piros/drapp ruhában játszó úriember hatalmas buborékokat varázsolt a levegőbe két pálca, egy zsinór, némi szellő és csúszós folyadék segítségével. Mint egy kisgyerek álltam (lapultam) a sarkon és figyeltem az attrakciót.

Nem feledve célom, (a vá-sár-lás) továbbhaladtam és bevetettem magam egy hatalmas áruházba, a Galeria Kaufhof-ba. Nem kis meglepetésemre itt nem voltak boltok. Egyben volt az egész. 5 szint kábé és minden szinten különböző osztályok-különböző márkák kinálatával. Külön női, férfi, cipő/táska, sport, kaja, elektronika emelet. Természetesen a női osztályon időztem sokat. Elég sokat mondhatni. :)
Minden valamirevaló divatmárka képviseltette magát egymás mellett. (jojó Chanel azért nem) A jó ebben a bolttalanságban az, hogy összeválogathatod a cuccokat, akár különböző márkákat, felpróbálhatod őket együtt és aztán annál a kasszánál fizeted, ahová tartozik. Nem kell boltról boltra járnod, ahhoz hogy kiderüljön mi-mivel passzol. Szóval nekem tetszik az elrendezés és  milliő természetesen. :)

Igazság szerint még mindig nem vettem semmit, (ruhát) bár volt egy szerelemtáska 60pár euróért, de nem fért volna el benne a netbookom, így otthagytam. Maxiruha meg csak béna anyagút láttam sokért, vagy egész jót, szintén sokért. De még nincs meg az igazi. Az igazi 2-3 :P
Plusz iszonyú túlkínálat van!

Azonban azt már eldöntöttem gyalogolni többet nem annyira szeretnék, lejártam a lábam csípőig. Inkább jöjjön a canga. Ma át is megyek megnézem Maria lepukkantját, hátha..

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eu-turista.blog.hu/api/trackback/id/tr431133695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása