HTML

EU turista

Európai körutazás, avagy megyünk és megnézzük hol, milyen az élet világválság idején. Beülünk a "mi autónkba", mögékötjük a "mi motorunkat" és világgá megyünk. Megfigyeljük, külföldön is depressziós nép-e a magyar. Dolgozunk és jólérezzük magunkat. Máshol. :)

Utolsó kommentek

IndaFotó képek

Címkék

Megvan Neptun, a motorszállító tréler

2009.04.22. 22:48 DenesWebb

2 7en keresztül minden nap elhangzott, hogy majd holnap, majd holnap, majd holnap megkapjátok az utánfutót. Na, de most már tényleg, holnap személyesen viszem el nektek. Majd holnap, ma nem, de majd holnap igen, most már de tényleg.

Mielőtt minden szavahihetőségét elveszítette volna előttem az utánfutós ember, ma csodálatos módon felhívott telefonon - korábban mindig én hívtam őt - és megkérdezte, hogy hányra hozhatja a futót. Végül este 7 lett jó mindannyiunknak, a gárdonyi Plusz parkolójában beszéltük meg a találkát. Spumi a barátnéjétől érkezett a WagonR-rel, én pedig minden eddigi személyes csúcsomat megdöntve motorral abszolváltam kevesebb mint 30 perc alatt a Budaörs-Gárdony távolságot.

Minden papír OK, a nevemen van. Hurrá!

A parkolóból spumi húzta haza Neptunt - ez az utánfutó márkája - a WagonR-rel, én motorral követtem. Vicces látvány volt hátulról, a terheletlen tréler kerekei többet voltak a levegőben, mint az aszfalton. Megállt a ház előtt az utcában, ahol - ezzel a szomszédoknak is különleges esti műsort szolgáltatva - természetesen azonnal ki is próbáltuk az új szerzeményünket. A motorral trélerre állás még nem rutinból megy, de a közeljövőben jócskán lesz alkalmunk ezt begyakorolni. A Motor rögzítésével nem vagyok teljesen kibékülve és az utánfutó féklámpája és a világítása is pont fordítva működik, mint ahogy kellene. No sebaj, mindent meg fogunk oldani...

Szólj hozzá!

Címkék: video motor trailer neptun suzuki tréler utánfutó szállító burgman an400

A bejegyzés trackback címe:

https://eu-turista.blog.hu/api/trackback/id/tr81081041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása